Office Manager Facilities & Events

De functie

Ben jij een geboren organisator, accuraat en administratief sterk? Dan zijn we bij ALTEN Nederland op zoek naar jou!

Terwijl je deel uitmaakt van het enthousiaste Benelux Facilitair team, zal je als Office Manager Facilities & Events een zelfstandige en brede functie uitoefenen waarbij je te maken hebt met diverse personeels-, kantoor-, reis- en backoffice zaken. Samen met je collega ben je verantwoordelijk voor intern procesmanagement en heb je een adviserende, aansturende rol binnen de organisatie op gebied van de facilitaire zaken en events.

Taken en verantwoordelijkheden

Als Office Manager ben je het eerste aanspreekpunt voor collega‘s betreffende allerlei meetings en events. Je bent de spil tussen de verschillende afdelingen, verwelkomt nieuwe collega’s en zorgt ervoor dat de kantoren er representatief uitzien.

Bovendien ben je verantwoordelijk voor de inkoop van allerlei zaken en de administratieve afhandeling hiervan. Je zorgt er onder andere voor dat kantoorartikelen op voorraad zijn en onderhoudt het contact met leveranciers en medewerkers.

Daarnaast bezit je goede communicatieve vaardigheden die je kan inzetten op alle niveaus binnen de organisatie. Door het internationale karakter van onze organisatie is het van belang dat je zowel de Engelse als Nederlandse taal beheerst.

Jouw profiel

Je bent enthousiast, flexibel en beschikt over een afgeronde HBO opleiding of HBO werk-en denkniveau, bij voorkeur richting Office Management/Hospitality Management. Ervaring is een pré, maar zeker geen vereiste.

Bovendien ga je gestructureerd te werk, weet je goed prioriteiten te stellen en heb je kennis van MS Office. Jouw proactieve houding en dienstverlenende instelling maken jou een prettige collega om mee samen te werken.

ALTEN biedt

Je krijgt de kans om een belangrijke bijdrage te leveren aan toekomst van ALTEN Nederland. Wij bieden je een uitdagende fulltime positie binnen een dynamisch, gedreven en collegiale werkomgeving met veel vrijheid voor initiatieven en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Naast een vast salaris kun je denken aan secundaire arbeidsvoorwaarden zoals 27 vakantie dagen met de mogelijkheid tot aankopen van 10 extra dagen, 8% vakantiegeld, premievrije pensioenregeling, reis- en onkostenvergoeding.

Ben jij enthousiast geworden over deze vacature als Office Manager Facilities & Events? Aarzel dan niet en solliciteer nu! Heb je vragen over de vacature? Neem dan contact op met sandy.roosen@alten.be

Details
Publication date 21/09/2022
Location Capelle Aan Den Ijssel | Nederland
Categorie Management/Staff
Recruiter Sandy Roosen
Reference Number AD000254