Alten vacatures

Accountant

De functie

Wil jij graag aan de slag als Accountant bij een internationale beursgenoteerde (Euronext ATE) organisatie? Ben jij financieel en analytisch sterk onderlegd? Dan is het Finance team van ALTEN Nederland op zoek naar jou!

ALTEN Nederland is een dochteronderneming van een Frans beursgenoteerde onderneming en is als consultancy en engineering organisatie werkzaam in uiteenlopende markten van de hightech sector en de IT. Kennis op het gebied van technologie is dé centrale pijler binnen ALTEN Nederland.

Als Accountant kom je te werken op onze vestiging in Capelle aan den IJssel en maak je onderdeel uit van een landelijk Finance team dat opereert vanuit drie locaties in Nederland, namelijk Capelle aan den IJssel, Eindhoven en Utrecht. Jouw focus komt te liggen bij de verwerking en ondersteuning van het financiële proces binnen de Nederlandse entiteiten. Je bent direct betrokken met het maandelijkse closing proces en neemt deel aan verbeterprojecten, werkt nauw samen met je collega’s en rapporteert aan de Senior Accountant.

Wat ga je doen als Accountant binnen ALTEN Nederland?

Als Accountant ben je verantwoordelijk voor de uitvoering en de verzorging van administratieve en ondersteunende taken op diverse terreinen binnen de financiële administratie. Je vindt het leuk om betrokken te zijn en zoekt graag naar verbeteringen binnen de huidige processen. Binnen jouw rol zie je de financiële administratie van A tot Z voorbijkomen wat zorgt voor een enorme diversiteit aan werkzaamheden. Daarnaast bezit je goede communicatieve vaardigheden en kan je deze inzetten op alle niveaus binnen de organisatie. Door het internationale karakter van onze organisatie is het van belang dat je zowel de Engelse als Nederlandse taal beheerst.

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Verzorgen van diverse afsluitingen (maand-, kwartaal- en jaar);
  • Verwerken van bankmutaties;
  • Beheren en verwerken van fixed assets;
  • Verwerking salarisadministratie in de financiële administratie;
  • Deelnemen aan (verbeter)projecten;
  • Verwerken OB-aangiftes;
  • Opstellen en boeken van diverse accruals;
  • Het opstellen van balansspecificaties en analyse hiervan
  • Beheer van stambestanden (supplier – clients – employees);
  • Diverse aansluitingen tussen sub-administraties.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau in een administratieve richting;
  • Je hebt 0 tot 3 jaar relevante werkervaring opgedaan (ervaring binnen een financiële afdeling is een pré);
  • De Nederlandse en Engelse taal beheers jij goed in woord en geschrift;
  • Je hebt kennis van moderne financiële systemen en goede kennis van en ervaring met MS Office Excel;
  • Je bent zelfstandig, accuraat, veranderingsgezind en proactief.
  • Je bent minimaal 32uur beschikbaar.

ALTEN biedt

Wij bieden je een uitdagende functie in een dynamische, snelgroeiende en gezonde hightech omgeving. Je krijgt de kans om een belangrijke bijdrage te leveren aan de financiële processen binnen onze organisatie. Wij bieden je een fulltime of parttime positie binnen een zeer gedreven en collegiale werkomgeving met veel vrijheid voor initiatieven en ruimte voor persoonlijke ontwikkeling. Naast een passend salaris kun je denken aan secundaire arbeidsvoorwaarden zoals:

  • 27 vakantiedagen
  • 8% vakantiegeld
  • Pensioenregeling (premie vrij)
  • Reis- en onkostenvergoeding

Interesse?

Stuur jouw cv naar vera.iliicheva@alten.nl

Details
Locaties Rotterdam
Categorie Management/Staff
Contact Vera Iliicheva