Office Manager (Capelle aan den IJssel)

De functie

*Tijdelijke functie ter vervanging van een zwangerschapsverlof

Wegens het zwangerschapsverlof van onze huidige Office Manager zijn wij voor ons kantoor in Capelle aan den IJssel op zoek naar een tijdelijke (1 februari 2020 tot 1 oktober 2020) vervanger voor 32 tot 40 uur in de week. Het betreft een zelfstandige en brede functie waarbij je te maken hebt met diverse personeels-, kantoor- en backoffice zaken. In verband met de groei van de afdeling is er uitzicht op contractverlenging.

Wat ga je doen als Office Manager binnen ALTEN Nederland?

Als Office Manager ben jij het aanspreekpunt als het gaat om allerlei eerstelijns vragen over meetings, de organisatie van events, inkoop, pandbeheer en diverse ad-hoc werkzaamheden. Je werkt vanuit het kantoor in Capelle aan den IJssel en indien nodig bezoek je onze vestigingen in Amstelveen, Apeldoorn of Utrecht met de ter beschikking gestelde auto.

Meetings: Je ondersteunt jouw collega bij het organiseren van diverse events, zowel op kantoor als daarbuiten. Hierbij kun je denken aan events als maandmeetings, kennisavonden, interne trainingen en Joinersdagen). Je speelt een coördinerende rol bij de uitvoering hiervan. Dit doe je door de interne medewerkers op de hoogte te brengen via ons intranet, het regelen van de catering en indien nodig contact op te nemen met de afdeling Communicatie en HR.

Inkoop: Daarnaast ben jij verantwoordelijk voor de uitvoering van het inkoopbeleid voor de vestiging. Je zorgt dat kantoorartikelen altijd op voorraad zijn door contacten met leveranciers en medewerkers te onderhouden.

Pandbeheer: Ook ben je verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer van de locatie, het onderhouden van contracten met de betreffende servicedesk en het maken van de planning aangaande het onderhoud en de uit te voeren werkzaamheden. Daarnaast monitor en coördineer je de schoonmaakdienst en neem je indien nodig contract op om afwijkingen of wijzigingen te melden.

Jouw profiel

  • Een afgeronde mbo-niveau 4 opleiding bij voorkeur richting Office Management, Secretarieel of Administratief;
  • Kennis van MS Office;
  • Je houdt van organiseren;
  • Weet goed prioriteiten te stellen;
  • Bent 32-40 uur per week beschikbaar. 

Interesse?

Reageer dan via de onderstaande sollicitatieknop of stuur jouw cv naar vera.iliicheva@alten.nl

Details
Locaties Capelle Aan Den Ijssel
Categorie Management/Staff
Contact Vera Iliicheva